diumenge, 23 de maig del 2010

Si no estimés...

Si jo conegués un munt de jocs, sabés explicar històries i contes i també molts acudits,... però no estimés, seria com un anunci de la tele, ple d’aparença però buit de contingut.

Si jo fos un constructor de cabanes genial, pogués muntar una tenda amb els ulls tancats, en sabés un tip de muntar instal·lacions, i conegués tots els trucs de la supervivència,... però no estimés, de res no em serviria.

Si jo fos un cap que porta un munt d’anys al cau, la gent em conegués, tingués un munt de càrrecs, hagués fet un munt de feina,... però no estimés, no seria res.

El qui estima és pacient, és bondadós; el qui estima no té enveja, no és altiu ni orgullós, no és groller ni egoista, no s’irrita ni es venja; no s’alegra de la mentida, sinó que troba el goig en la veritat; tot ho excusa, tot ho creu, tot ho espera, tot ho suporta.

Als teus nens i nenes, i als que fan de cap amb tu: ESTIMA’LS!!! i seràs molt més que un cap: seràs un amic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada